kisah hidupku mika

-kisah hidupku-♥ Hati saya macam aiskrim, senyuman awak macam matahari. Bila awak senyum, hati saya cair ♥

♥♥bLoG cikk mikA eLLmiOka...u foLLow mE,i foLLoW u bAck..iNdAhkAn harimU deNGaN sENyUmAN...=)♥♥

Wednesday 11 April 2012

jikA Aku jatUh hAti =)

<3 ASSALAMUALAIKUM SEMUA-Si GaDiS iNgiN bErbicArA sEbENtaR-tik tok <3


ya ALLAH..jika aku jatuh cinta...cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya padamu.....Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu....
ya MUHAIMIN...jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg tertaut padamu agar tdk terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

ya RABBANA...jika aku jatuh hati jagalah hatiku padanya agar tdak berpaling dripada hatimu...

ya RABBUL IZZATI...jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid dijalanmu....

ya ALLAH..jika aku menikmati cinta kekasihmu,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnye bermunajat di sepertiga malam terakhirmu...

ya ALLAH..jika aku jatuh hati kepada kekasihmu...jgn biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kpadamu...

ya ALLAH...jika kau halalkan aku merindui kekasihmu...jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadamu...

AMIN YA RABBAL ALAMIN...


-MIKA ELLMIOKA-


No comments:

Post a Comment