kisah hidupku mika

-kisah hidupku-♥ Hati saya macam aiskrim, senyuman awak macam matahari. Bila awak senyum, hati saya cair ♥

♥♥bLoG cikk mikA eLLmiOka...u foLLow mE,i foLLoW u bAck..iNdAhkAn harimU deNGaN sENyUmAN...=)♥♥

Monday 30 April 2012

sakit hati ...

~ASSALAMUALAIKUM~Si GadiS inGiN bErbicArA sEbEntaR~tik tOk~


Betapa sakitnye hati kite apabila perasaan kite dipermainkan oleh sseorang...senang2 je nk maen kan perasaan owg...hmm jgn buat sseorang tu jtuh cinta lah kalau dlam hati tu tak wujud pon perasaan suka kat si dia...ni tak...ckp suka la ape lah..lpas tu bila hti kite da buka tuk sygg n mula suka kat dia..dia boleh pulak tinggalkan kite mcm tu jee...senang2 dia jee hncur kan hty kite..oke terima jee...

arghhh...suka hati kau lah nak wat ape pon..aku da mlas nk amek tahu da pasal kau lgi..sbb hati aku da hncur...n tak bleh nk cntum tuk kau lgi...aku da taknak tgk kau lgi..ckup la aku da tenang skunk..aku tak nak dipermainkan lgi..

"jikaharus boleh memilih...aku lebih memilih tuk tidak pernah mengenal kamu..Daripada melupakanmu"

walaupun hati hncur,aku ttap tersenyum...=) aku redha dgn dugaan allah..

::♥ Tolong jangan curi hati seseorang jika tak tahu nak jaga ,♥ Tolong jangan curi hati seseorang jika tak tahu nak hargai ,♥ Tolong jangan curi hati seseorang jika ingin melukai,♥ Tolong jangan curi hati seseorang jika ingin membuat diri seseorang merana.....

mood::jangan jadi pencuri hati yang kejam yang boleh menyebabkan hidup seseorang sengsara. ♥♥---->><<-----♥♥

~mika eLLmioka~

2 comments: