kisah hidupku mika

-kisah hidupku-♥ Hati saya macam aiskrim, senyuman awak macam matahari. Bila awak senyum, hati saya cair ♥

♥♥bLoG cikk mikA eLLmiOka...u foLLow mE,i foLLoW u bAck..iNdAhkAn harimU deNGaN sENyUmAN...=)♥♥

Monday 9 April 2012

iNdAhNyE pErsAhabAtAN :D

-ASSALAMUALIKUM SEMUA-Si GadiS iNgiN bErbicArA sEbENtaR-tik tok-


tak pernah kutahu siapa kau sebelumnya..tapi tuhan mempertemukan kita dgn cara yg sungguh sederhana..memulai cerita kita dgn aku.kamu dan kita..kau ada ketika ku terjatuh dan terdampar diasingnye dunia..kau hadir untuk mengusap air mata dan kesedihan di hariku...bahkan ketika ku xsanggup lgi berlari kau pelukku dgn sayapmu...saat aku melukai pershabatan ini dgn egoku ternyata kamu masih boleh tersenyum :) ...dan ku pon semakin menyedari ternyata tak sanggup ku kehilanganmu..aku ingin terus bersmamu mendekap indahnye kerbersamaan..aku ingin terus berjalan berdampingan dgnmu..merangkai cerita dgn senyum dan tawa kita..mengerti setiap kekurangan dan menjadikannya sbuah klebihan..seperti indah mawar yg mengharumkan pagiku..kan kusimpan cerita ini mnjadi catatan terindah dihidupku..semoga pershabatan ini untuk hari ini,esok dan selamanye...

No comments:

Post a Comment