kisah hidupku mika

-kisah hidupku-♥ Hati saya macam aiskrim, senyuman awak macam matahari. Bila awak senyum, hati saya cair ♥

♥♥bLoG cikk mikA eLLmiOka...u foLLow mE,i foLLoW u bAck..iNdAhkAn harimU deNGaN sENyUmAN...=)♥♥

Tuesday 1 May 2012

kawan mkn kawan...

ASSALAMUALAIKUM~Si GadiS inGin bErbicAra sebEntAr~tik tOk~
zaman skrang ni kawan mmg sukar tuk dipercyai...ssah nk cri kawan yg ade ketika ktika ssah dan snang...kalau ade pon hnye stu yg betoi2..kalau kawan biase=tikam blkang,..kalau kawan baek=tikam dpan-maksudnye mcm terang2 terangan dia khianati kite...hmm kawan yg betoi2 jee yg tak prnah khianati kite...semua org msty ada kawan yg mcm tu  kan??kalau tak da arr mknenye korang xnmpak lah n dia mnyelit jee...hati2 ketika mmilih kawan...tmbah2 lagi kawan yg dpan berpura2 baek..padahal kat blakang kite bruk2 kan kite pulak...hmm hnye tuhan je yg tahu...hmm aku ada kawan yg mcm tu...aku mmg da anggap dia kawan baek aku..tpi dia buat aku mcm ni pulak...btoii ckp sume owg...kalau kawan baek mmg khianati kite scara jelas...aku pon tak fham lah dgn kwan aku ni..ape yg dia tak puas hati dgn aku pun aku tak tahu...tak boleh kea kau nmpak aku happy cket hah??kenapa kau nk rebut kebahagiaan aku...pantang nmpak aku rpat nan someone mula la kau nak rmpas..sampai2kan pershabatan aku dgn dia da tak ngam lgi disebabkan kau...shingga mnimbulkan slah fham..aku terasa choyy!!aku bkn nak buat fitnah tapi ini smua da knyataan!!dulu mmg aku tak bpe nmpak prangai kau sbenarnye!!hhoho tpi skrg kau da tnjuk belang yeah!!hati aku saket bhaii!!.aku da lme sbar nan kau..aku sbenarnye mlas nak gduh dgn kau n aku mmg dri dulu ag tak suke nak gaduh dgn sesiapa..aku tak kesah kalau kau nk amek smua kwan aku..tpi jgn lah smpai kau hncur kan pershabatan kami pulak...aku sedih tahu tak..oke aku redha je dgn perbuatan kau terhadap aku...aku sabar wlaupun hty aku ni saket..aku kecewa sgt2 dgn kau...okey tak pe lah..mungkin semua ni dugaan allah...biar je lahh allah yg mmblas perbuatan kau tuh...insaf2 lah...think positive lah kawan!!jgn jdi kebudak2kan..suka hati kau lah nak buat ape...aku cume tak nak kau maen2 kan prasaan org laen jee..kau tipu kawan aku..aku tak nak kau saketkan hti kwan aku...hmm..maafkan aku kalau aku ada buat salah kat kau..

ya allah..kuatkan lah hati hambamu ini...berikanlah aku kesabaran ya allah..aku tak nak berdendam dgn sesiapa ya allah..aku tak nak bermusuh dgn sesiapa pon..aku nak berbaek dgn semua org..aku tak nak saketkan hati sesiapa ya allah..

-eiqa ellmioka-

No comments:

Post a Comment